Brandon Allen Jersey  Maryapı 2019 Yılı Hedefleri | Blog Maryapı

Instagram

Takip Et !

Mar Yapı 2019 Yılı Hedefleri

Mar Yapı’nın 2019 yılı hedefi dünya markalarını yerelleştirerek eşsiz bir yatırım fırsatı sunmak

Gayrimenkul sektörü son yıllarda devletin verdiği teşvikler ve iç tüketimin verdiği canlılıkla hızla büyümesini sürdürürken, bu gelişimin sürdürülebilir olması için sektörümüzde faaliyet gösteren şirketlerin kurumsallaşması büyük önem taşıyor. Büyüme potansiyelinin etkisiyle sektörde yaşanan yoğun rekabette teknolojiyi ve dünyadaki gelişmeleri yakından izleyen, kurumsallaşma sürecini tamamlamış şirketler ayakta kalmayı başaracak.

Her sektörde olduğu gibi inşaat sektörünün performansının da, teknolojik yatırımların yakından takip edilerek etkin bir şekilde kullanılmasına bağlı olduğuna inanıyoruz. Aksi halde mahalle müteahhiti mantığı ile hareket eden, planlamadan uzak, günümüzün ihtiyaçlarına yanıt vermeyen ve sadece ranta yönelik projeler üreten markaların çok uzun soluklu olarak ticari faaliyetlerini sürdürmesi zor görünüyor.

Mar Yapı olarak kuruluşumuzdan beri bu gerçeğin bilincinde olarak yatırımlarımızı planlıyoruz. Teknolojiyi her zaman odak noktamıza alarak, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine uygun projeler geliştirmeye özen gösteriyoruz. Mar Yapı’nın hedefleri arasında hiçbir zaman rakamsal bir büyüklük ya da hedef belirtmek yer almamıştır. Üretilen ürünün her zaman bir değer olduğuna inanıyoruz ve işin rakamsal boyutundan çok daha öncelik veriyoruz.

‘2019 yılında 300 konut projesi ya da 120 otel odayı işletime açacağız’ gibi bir hedefimiz hiçbir zaman olmadı ve olmayacak. Vizyonumuz, projelerimizin hayata geçtiği lokasyonlarda bir sembol ve farklı bir yaşam tarzı olduğunu ortaya koymak olmuştur. Bu sadece bizim için geçerli değil, aynı anda iş ortaklarımız ve yatırımcılarımız için de geçerli. Bu sinerji ile Mar Yapı’nın vizyonu, hedef kitlesine de doğru şekilde yansıdı ve doğru yatırım ile doğru yatırımcı buluşturmayı başardık. Dünyaca ünlü tasarımcıların imzasını taşıyan ve sağladığı getiri ile yatırımcılara önemli bir katma değer sağlayan projelerimiz de bugüne kadar geleceğe yönelik yapacaklarımızın teminatı olmuştur.

Genel olarak değerlendirdiğimizde; dünyada ve Türkiye’de inşaat sektörünün önümüzdeki yıllarda da büyümeye devam edeceğini öngörüyoruz. Mar Yapı olarak 2006 yılında başladığımız yolculuğumuza mimari yaklaşımımız ve uluslararası işbirliklerimizle, her yıl kendimizi daha da geliştirme çabası içerisinde, kendimizle yarışarak projeler geliştirmeye devam ediyoruz. Bizim için önemli olan sadece sektörde kalıcı olma çabası değil, sektörde farkımızı ortaya koyarak kendi imzamızı taşıyan projeler üretmek. 12 yıl boyunca hayata geçirdiğimiz projelerimize baktığımız zaman yatırım yaptığımız lokasyonların seçiminden, bina yönetimini devredeceğimiz markaya kadar doğru bir stratejide olduğumuzu açıkça görebiliyoruz.

Bugüne kadar hem konut, hem de otelcilik alanında dünyanın en iyi uluslararası markaları ile yaptığımız işbirlikleri ile markamızın değerini her geçen gün artırarak projelerimizi farklılaştırmaya çalıştık.

12 yılı kısaca özetleyerek olursak; Türkiye otelcilik sektörünün en köklü markası Divan ile G Plus, G Tower ve G Marin projelerinde işbirliği yaptık. Dünyanın en ünlü tasarımcılarından Philippse Starck ile G Yoo projemizi hayata geçirdik. Ortadoğu’nun en önemli otel zincirlerinden biri olan Rotana Grubu ile geliştirdiğimiz G Rotana projesi ile Türkiye’de görülmemiş bir yatırım konseptine imza attık. Mar Yapı olarak bahsettiğim projelerin hayata geçmesinden kısa süre sonra proje lokasyonlarında; ekonomik, kültürel ve demografik olarak ciddi değişimler yaşanmıştır. Bu da Mar Yapı’nın farkını sektörde ortaya koymaktadır.

2019 yılı hedeflerimiz arasında da her zaman olduğu gibi; doğru lokasyonlarda projeler hayata geçirmek, ulusal ve uluslararası işbirliklerimize devam etmek, hayata geçirdiğimiz projelerimizle bölgeyi cazibe merkezi haline getirmeye devam etmek var. Bunun için de tasarımda ve yapımda dünyaca ünlü markalar ile işbirliği çalışmalarımızın devam edeceği mesajını şimdiden verebiliriz.

 

Divan ve Rotana’dan sonra Wanda ortaklığı

Gayrimenkul, turizm, eğlence, sinema, otelcilik ve teknoloji gibi birçok alanda faaliyet gösteren dünyanın ve Çin’in en büyük şirketlerinden Wanda Group ortaklığı ile hayata geçirdiğimiz Türkiye’nin en lüks otelleri arasında yer alacak Wanda Vista projemizi 2019 yılının üçüncü çeyreğinde hizmete açmayı planlıyoruz.

Yine 2019 yılı hedeflerimiz arasında G HUB ve G Slim konut projelerimizi hayata geçirmek yer alıyor. Aynı zamanda şehir dışında da Bodrum Yalıkavak’ta G Beyond projemizi inşa edeceğiz.

Mar Yapı olarak en büyük hedefimiz ise kendimizle yarışmayı sürdürürek markamızın farkını her zaman olduğu gibi sektörde ortaya koymaktır.

Daha detaylı bilgi için tıklayınız.

Yorum Yok

    Yorum Bırakın

    Jessie Bates III Womens Jersey